duminică, 20 septembrie 2015

Despre mine. Un blog oarecare si o bloggerita oarecare


Un blog oarecare este un proiect test pe care il incerc. Oarecare pentru ca lucrand in social media am observat ca nu mai am timp sa postez pe twitter, facebook, instagram, sa fac liste pe pinterest, etc.

O blogerita oarecare, deoarece nu ma consider buricul pamantului si nu sunt dornica sa scriu un blog de lifestyle si sa fiu prototipul de tipa hipsterita.

Ce fac eu mai exact? social media marketing. Unde? in Galati, Romania. Ce incerc sa fac cu acest blog? sa imi creez un brand personal si sa promovez lucrurile care imi plac mie. Simplu, acum sa pun si in practica, nu?

Social media este pentru mine "the forbidden apple" - folosesc aceasta exprimare si pentru a descrie faptul ca ispitele sunt mai degraba virtuale. In fiecare zi, lucrand in acest domeniu, alerg dupa like-uri, retweet-uri si incerc sa promovez proiectele pentru care sunt platita. Scopul acestui blog este sa resusesc sa ma concentrez pe ce as vrea eu sa fac, pe viziunea mea. Ce veti mai vedea pe acest blog? fotografii, postari despre evenimente din oras, lucruri pe care le gasesc pe net si imi plac etc

Incepusem blogul acum multi ani in urma, dar aveam o singura postare. Am decis sa fac asta dupa ce mi-am dat seama ca utilizez termenul de social media prea exhaustiv si nu indeajuns de clar incat sa ma pot promova plus ca nu sunt genul de persoana care se lauda cu realizarile obtinute - si cred ca ar trebui.



Pe scurt : acesta este un blog oarecare, iar eu sunt o blogerita oarecare! 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu