duminică, 27 septembrie 2015

27/09/2015

Data curenta cat si ziua mea de nastere. O zi speciala, nu una oarecare. Un motiv in plus sa port acea rochie rosie si acei stilettos. O zi petrecuta alaturi de familie si prieteni, o zi in care am meditat, in care am analizat si mi-am reamintit de copilarie.

Am petrecut o seara minunata ( 26/09- pana in dimineata zilei de 27/09) la The Loft alaturi de prieteni si desigur Alin Tudor, "magicien extraordinaire". Show-ul lui Alin Tudor de close up magic a fost unul reusit, si nu spun asta din subiectivism. Close up da senzatia de apropiere, da senzatia ca fara tine acel numar nu ar fi posibil. Close up da abilitati magice spectatorului, fara ajutorul acestuia show-ul nu ar fi posibil. Intreg momentul este realizat cu ajutorul spectatorului, acesta facand ca magia sa poata fi posibila.

A fost un eveniment minunat, care m-a ajutat sa ma deconectez, care mi-a pus un zambet pe buze si care m-a facut sa ma simt ca un copil ce inca crede in Mos Craciun. A avut de asemenea si un numar la bar ( nu, nu a facut strip) ci a facut un truc pentru toti cei care erau prezenti, un truc de stand up comedy magic. Nu voi incerca sa descriu, pentru ca cel mai bine este sa il vedeti personal.


In cazul in care nu ati ajuns sambata seara, am o veste buna, The Loft va mai gazdui astfel de evenimente, iar daca v-a placut si aveti poze sau doriti sa impartasiti cum v-ati simtit, postati alaturi de #MagicHappensAtTheLoft, in felul asta sa putem aduna pozele si povestioarele mult mai rapid.

Eu ii multumesc lui Alin Tudor pentru numerele de magie cat si clipele minunate pe care ni le-a oferit! Intr-adevar o seara speciala si un cadou minunat!

Finalul, presupun ca il stiti deja, iar daca nu, vi-l reamintesc.


Acesta este un blog oarecare, iar eu sunt o bloggerita oarecare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu